Ana Ruža Jurman

Ana Ruža Jurman iskusna je stručnjakinja za marketing, odnose s javnošću i upravljanje odnosima s klijentima, s bogatim iskustvom u luksuznoj industriji. Kroz godine rada razvila je sposobnost strateškog planiranja i vođenja kompleksnih marketinških kampanja koje postižu iznimne rezultate.  

Trenutno obnaša funkciju Marketing, PR i CRM Managera za brend Porsche u Porsche Inter Auto d.o.o., gdje od 2022. godine vodi cjelokupnu marketinšku i komunikacijsku strategiju. Njezina uloga uključuje oblikovanje i implementaciju marketinških planova, upravljanje proračunom te blisku suradnju s prodajnim i postprodajnim timovima kako bi se ostvarili poslovni ciljevi. Također je odgovorna za odnose s medijima, razvoj CRM strategija te organizaciju događanja koja jačaju prisutnost brenda na tržištu. Poseban fokus stavlja na digitalni marketing i društvene mreže, osiguravajući snažnu online prisutnost i kvalitetnu komunikaciju s ciljanom publikom.  

Prije dolaska u Porsche, Ana Ruža Jurman više od pet godina radila je u tvrtki Mamić 1970, poznatoj po luksuznim satovima i nakitu. 

Akademsku podlogu stekla je završivši MBA na MODUL University Vienna, gdje se usmjerila na digitalni marketing, menadžment i financije. Uz to, završila je i diplomski studij na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu,.